برگزاری جشن ازدواج ۱۶۰ زوج جوان نیروی زمینی ارتش در مشهد

برگزاری جشن ازدواج ۱۶۰ زوج جوان نیروی زمینی ارتش در مشهد

به گزارش روابط عمومی ارتش، هم‌زمان با سالروز میلاد خجسته حضرت محمد مصطفی‌(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع)، مراسم جشن ازدواج  ۱۶۰ زوج جوان از کارکنان و فرزندان کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور، در قالب طرح زندگی زوجین به سبک رضوی در مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امیر سرتیپ علی جهانشاهی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم مظفر میرزا بیگی رئیس بنیاد اکرام نزاجا، محمدحسن اسماعیلی؛ مسئول طرح ملی زندگی به سبک رضوی آستان قدس رضوی برگزار شد، جشن ازدواج، زوج‌های جوان ارتش از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گلستان و سمنان برگزار شد.

امیر مظفر میرزابیگی رئیس بنیاد اکرام نیروی زمینی ارتش درحاشیه این مراسم با اشاره به اینکه طرح “پیوند آسمانی” از عمده‌ترین طرح‌های این بنیاد است، گفت: از ابتدای تأسیس بنیاد اکرام نزاجا تا کنون ۴ هزار و ۹۶ نفر از فرزندان و کارکنان نیروی زمینی ارتش از خدمات این بنیاد بهره‌مند شدند و این بنیاد ۷۰۰ میلیارد ریال هم در زمینه‌هایی چون ازدواج آسان، خدمات درمانی، مسکن و  هدیه‌های آسمانی هزینه کرده است.

وی گفت: فرمانده نیروی زمینی ارتش ۴قلم از وسایل جهیزیه شامل یخچال، جارو‌برقی، پلوپز و اتو بخار  را به زوج‌های جوان  اهدا کرده که با هدف حمایت از کالای ایرانی این اقلام همه تولید کشوراست.

اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و توزیع دعوتنامه میهمان‌سرای حضرت رضا(ع) از طرف مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و اهدای هدایایی از نهادهای دیگر به صورت قرعه‌کشی به زوج‌های جوان از دیگر برنامه‌ها برای زوجین جوان کارکنان و فرزندان آنان در یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش درمشهد بود.

زندگی به سبک رضوی” طرح آموزشی است که با هدف افزایش صیانت و اعتلای کارکرد خانواده و با بهره‌گیری از سبک زندگی رضوی برای زائران و مجاوران به‌ویژه زوج‌های جوان،  به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 آذر 1398برچسب:جشن ازدواج + نزاجا + ارتش + کاوشگر روز, ] [ 7:9 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]